Tuesday, July 7, 2009

Quiz di Facebook


Manusia berubah mengikut peredaran masa dan usia. wah! bole tak memulakan bicara dengan ayat sebegitu.huhu. Dulu masa mula2 aku kenal friendster and myspace, sangat la teruja nak upload2 gambar la, balas2 komen la. Tapi sekarang ni macam dah malas je nak buat semua tuh. Layan biasa2 je. gambar2 pun banyak dah reduce. Tapi sekarang ni I'm more into blog and jawab kuiz2 merepek kat facebook.haha. Merepek2 pun aku suke! ;D Facebook ni mase mula2 join tuh tak active sangat. Bila baru2 ni dah start buat quiz kat facebook, haaaaaaaaaa.....amek ko! Aku bole buat lebih dari 5 jenis quiz dalam satu masa! Gilo! Mmg mengisi masa lapang betul2 la tuh. I'm so addicted untuk menjawab sume quiz yang ade kat facebook.huhu. *bile buat quiz math takde plak excited macam tuh.hahaha~* Tapi tuh buat masa aku tak start keje lagi. Pagi2 dah mengadap laptop.huhu. Sekarang ni if tak penat, baru la layan nak buat quiz. Yang aku suke pasal quiz facebook ni sebab ade kene mengena dgn diri kita. Kadang2 terfikir sendiri "ehh...ade ke macam tuh perangai aku?" hehee..walaupun tak 100% betol, but it's still interesting. Kalau nak percaya bulat2 pun khurafat pulak kan..so anggap la ia satu kebetulan and do it just for fun. ;)