Wednesday, July 1, 2009

Gelak sampai ke telinga


Tadi tgh syok2 online sambil tgk tv tiba2 handphone aku berbunyi2. Oh! Khairul call. Aku pun jawab la panggilan die. Patut la, harini (1 Julai 2009) birthday die rupenya. Dapat call free dari maxis. Tapi 1 hari je. Tak macam Celcom dapat seminggu.huhu~ Dalam bergayut dengan Khairul tuh sempat la die bercerita pengalaman die jadi Pensyarah untuk budak2 matriks. Macam2 ragam okey. Memang cerita die sgt kelakar sampai aku boleh tergelak besar sampai ke telinga. Siap mak aku tepuk aku sbb aku gelak kuat sangat sampai die nak tgk TV pon x dengar sbb suara aku lagi kuat.hahaha~ Apa2 pun Khairul nampak macam happy and comfortable dgn career die sekarang sebagai tenaga pengajar. It's good for you dude! Keep it up the good work! ;) Memandangkan tempat keje aku dekat dengan fakulti yang die mengajar, siap pesan lagi kat aku teman die hari2 lunch.huhu. No hal la..asalkan encek belanja.wahahahaa! *gughau ja..;D* Macam seronok je tengok orang mengajar ni. Tapi kalau nak suruh aku mengajar untuk seisi class tuh macam tak kene je. Aku tidak berkarisma untuk menjadi seorang tenaga pengajar. Setakat ajar tuition for 2 persons tuh ok la kot.huhu~ Di kesempatan ini juga aku nak wish tahniah kepada Along (my cousin) yang dapat posting mengajar di UiTM Merbok, Kedah. Jauh naaa pergi meninggalkan suami.huhu~ Tak pe, setiap minggu anda balik melepaskan rindu.agagaga~;D