Wednesday, July 29, 2009

Jadi Cikgu?

Balik dari keje tadi ada seutus surat yg di pos express untuk ku. Dalam hati aku berdetik "mane ade order barang online..kalau ade takkan la bentuk leper gini. shawl pun lg tebal.kui3". Aku pun bukak la sampul surat tuh. Daripada Kementerian Pelajaran Malaysia la. Surat temu duga pengambilan guru sandaran terlatih/tidak terlatih siswazah untuk ditempatkan di Pusat Anak Permata Negara (PERMATA) Jabatan Perdana Menteri. Haaaa....amek ko. Panjang gile die nye perkara.huhu. Tarikh interview pada 12hb Ogos bertempat di SMK Putrajaya Presint 14, jam 8 pagi. Bole ke jadi cikgu aku ni? Nak explain kat orang pun aku ni jenis tak saba n nak mara2 je. Ini kan pula nak bersabar dgn budak2.huhu. Tapi, mebi aku tak pegi kot. Bak kate kawan2 yg lain, tak pe la. Rezeki kite kat tempat lain muungkin lg murah. Tabah lah! ;)