Saturday, July 25, 2009

Pre-Raya Branded Warehouse Sale

Harini pagi2 lagi si awin a.k.a my cousin dah call ajak teman die g survey butik pengantin n nak potostat assignment die. Pastuh aku pun buat2 la ayat simpati sket dgn mengajak die g bejalan2 ke mane2 yg patot. Dah lame x kuar beriadah sejak keje. weekend je kene keje.this week je rase free sbb mmg x perlu datang keje.huuu~ sedey2. Last2 kami (aku, awin, along+hubby) g warehouse at Stadium Melawati Shah Alam which is starts on 22/7-26/7. Mula2 aku ajak2 ayam je. Tak sangka plak mmg seyes si awin ni nak g.huhu. Sampai2 je, mmg umat manusia tak begitu ramai. stuff die pon tak banyak sgt mcm warehouse2 sebelum ni.*nampak sgt slalu g warehouse sale..haha!* Rambang mata weh tgk handbag die! Yang sgt pelik berlaku pada aku harini, aku dah pegang n bwk ke hulu ke hilir dah mini handbag GUESS yg harganya after 60% less RM107 *mmg murah gile babeng*, perasaan serbe salah tibe2 muncul. Trus je aku letak blk handbag tuh. Haaa...baik tak aku?haha. Last2 aku bli pashmina utk pakai kat opis yg sejuk dingin beku n sunglass ala2 retro.haha.Mmg suke ah sunglass yg besar2 neh.huhuhu. Aku n awin tibai bli sunglass. mmg takde keje.huhu. Tak lame pon kami berada kat dalam stadium tuh. Dah settle bli brg sume perut mereka2 ni tiba2 rase lapar plak. Aku tak rase lapa sbb baru je makan nasi grg kt rmh seblum keluar td. Pegi la bli keropok lekor n air sejuk kat gerai2 berhampiran stadium. Mmg syiok weiiii dapat teguk air sejuk! ;D Next! Destinasi seterusnye ke butik pengantin sekitar Shah Alam untuk survey pakej kahwin si Awin ni. Sumenye tak berkenan di hati si Awin. So perut pun dah lapar blk kami g menikmati nasi ayam Pak Mal kt seksyen 11. Selesai makan, kami pun pulang! Jam 3 ptg dah sampai rumah. Pastuh tido! Onyeaahh! *Malas nak elaborate cita panjang2 sbnrnye aku ni.hahaha~* Sekian terima kasih! ;)

sunglass baru kami. trus pakai tuh. batak btol.hahaha~ sunglass ku retro yawww~ ;D



along yg sabotaj aku n awin.Penat2 posing kat blakang, die g snap pikcer die dgn hubby plak. Cesss!