Tuesday, July 21, 2009

Nachos oh Nachos

Semalam bersamaan hari Isnin, aku telah menjalankan ibadat puase ganti.huhu~ Bulan depan dah nak puase wei..Baru terhegeh2 nak ganti puase.huhu~ Mula2 plan mmg nak berbuka puasa kat rumah je. Tapi, bile timing nak balik keje tuh dlm 4 lebey cam tuh aku saje2 la view blog rakan dan taulan kuh. Tup2 aku terliur tgk makanan kat blog seorang kawan kepada kawan aku ni.huhuhu.dugaan2..iman aku tak kuat langsung tgk makanan tuh.hahaha~ Tiba2 aku teringat kat cik kok @ adzimah yg berpuasa ganti juga semalam. Aku trus call die dlm kol 5pm mcm tuh untuk ajak die berbuka sekali di tempat yg aku tgk kat blog td.*pengaruh makanan kuat betul aku ni.haha* Tak nak angkat phone pulak si Zimah ni. Tak lame lepas tuh die call aku blk. Dengan pantas nye aku bgtaw die *Jom bbuke puase dgn aku. Aku teringin nak makan seswatu la.hehe*. Cik Kok pun trus bersetuju tanpa berfikir panjang. Siap warning kat aku ckp "ko tunggu sampai aku datang taw" sbb nye die ade temu janji sat. Dalam masa tunggu adzimah datang, Jah plak mesej. Nak join aku buka puase. Aku pon on je la. Suruh die tunggu ke destinasi berbuka puasa kami. Nak taw dimanakah ia berada? Di sini laaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~


Kami menyinggah di Nachos Nachos SACC Mall. Mmg dah lame teringin weh aku nak makan kat sini. Akhirnye dapat juga.hehehe. Sementara menunggu Jah sampai, aku n zimah dah order makanan dulu. Kalau nak taw, 4 pinggan ye menu yg berlainan kami order. Ni mmg bukan nafsu manusia ni aku rase. Tak tahu la nafsu ape yg merasuk aku nak order sampai byk mcm tuh skali.hahhaa. Tak lame lepas tuh Jah pun sampai. Order menu die, bertambah la menu kepada 5 pinggan.haha. Mmg pelahap betol la. Dalam masa makan tuh suare kitorang je yg asyik kedengaran dari awal sampai la penghabisan. Agak lame jugak la kami berada di situ.huhu. Bak kate Jah kepada kami berdua, "makan je gelak, makan je gelak..mane la tak gemuk" kuwang asam betol la.wakakaka~ Pastuh die kate lagi "Mmg la kite makan kongsi same2, tapi aku tgk lepas ko, ko, lepas ko..ko lagik yg makan Dila" hahahahaa~ bongok la Jah ni. ;D So..kat bawah ni adelah diantara menu kami yg sempat aku snap.

Nachos Chili Beef
*pikcer ni xbole nak send kat kok smlm.hrni tibe2 bole plak upload kt blog aku.haha*

Fish n Cheez

Cajun Chicken Pasta
*ni menu free sbb order main course dpt ni free*
bace je la iklan kat bawah ni.malas nak cite.huhu


Brownie Sundae itu sedap laaaaaa~ ;D

Pita Pollo
*ni satu aku mkn abes, satu lg zimah tapaw.perut die da x muat.huhu*

Yang ni menu Jah. xtaw la ape namenye.huhu
*pikcer ni kat blog zimah nampak separuh je.hahaha*

Kire tak membazir taw kitorang order byk2. Kesimpulannya habes jugak taw makanan yg kitorg order tuh. Alhamdulillah.. Next time datang lagi la mkn kat sini. Price die pun bg aku reasonable. Aku dah budget mesti RM100+ ni. Yela order bukan main banyaknye. Menu 5 pinggan pun termasuk la air refill byk kali, campur tax, totally die tak sampai RM100 pun. Below than RM100 taw! wah! BEST! ;)