Wednesday, June 17, 2009

Tahniah Kepada Mereka


Tahniah kepada Faraha

my ex-schoolmate (MGS)
yg selamat diijab kabulkan bersama suami tecinta

Masa ni aku x dpt menghadiri majlis bersejarah beliau
kerana kondisi kesihatan x mengizinkan aku ke sana
Lagi pun aku baru je pulang dari Kelantan pagi tuh

Apepun aku mendoakan
Faraha & Suami akan
Kekal bahagia ke akhir hayat! ;)





Di kesempatan ini juga aku mahu mengewish
jutaan congrats kepada Cik Diana Hamsuba kite
sbb dah nak start keje dah esok!
akhirnye tercapai juge cita2 anda utk jadi
seorang tenaga pengajar
di International University College of Nursing
opkos la ajar Mathematics..~;)
*sorry diana aku mmg kepochi..wek! ;D*

Sian Diana, mase die call aku nak inform berita gembira ni
aku tgh tido..so mase mule2 die call tuh aku malas nak angkat
sbb x larat nak bukak mate..
yg 2nd time baru aku angkat..hehehe~
Tapi aku layan ye n dgr dgn jelas lagi ape yg die inform tuh.
Sempat wish congrats lagik..heee~
*sowy lalink*

Selain daripada beliau
ade lagi beberapa classmate mase degree dulu
yg menjawat sebagai Pensyarah di UiTM
and opkos juge mereka mengajar Foundation Mathematics
mcm Cik Diana Hamasuba

Diantara mereka adelah
Khairul
Nisa


Cayalah korang!
Tabek spring yooo~ ;D

Wish u all
success!