Sunday, June 28, 2009

Pembalasan dendam The Fallen

Sangat teruja bile dapat taw transformers yg baru nak released on 24th june harituh. Lagi teruja bile dapat tiket invitation for Transformers Movie Premiere with TransMY (members club Transformers Malaysia) kat Cineleisure at 9.45 pm on 23rd June. Hubby along (my cousin) adelah cable paling kuat untuk mendapatkan tiket tersebut untuk kami (cousin2 ku) sbb die adalah member club Transformers.huhu~ Aku nye tiket pon dapat last minit atas sebab2 yg tertentu. *maaf la along.hahaha~* Kerana sikap x sabar aku ni, rasa serba salah menyapa diri. eceeeewaaahh...ayat x tahan.haha. Sbb nye aku dah plan dgn my beloved girlfriends iaitu Diana Hamasuba, Adzimah and Eta untuk tgk sama2 movie ni bila hang out nanti. Last2 sume g tgk sendiri.huhu~ So...kesalahan ku ini terbayar la ehhhh....;D Tapi if nak tgk kali kedua pun x kesah sbb cerita dia sgt superb bg aku! kasi sejuta bintang wo! BEST! Before movie start, kitorang sempat cuci mata dekat booth yg ade. Diantara stuff yg di jual adelah sourvenirs Transformers termasuklah topi, t-shirt, payung..etc. Harga nye mmg agak mahal la juge tapi bagi mereka yg fanatic sgt pada Transformers tuh rasenye price doesn't matter kot..asalkan puas hati. Tak lame beberapa minit lepas tuh, kami dikejut kan dgn maskot transformers iaitu Optimus Prime and Bumblebee. waaaa...terkejot den! Si Awin ni dgn gopoh nye berseloroh "wei cepat wei snap pikcer aku cpt!" mmg gopoh dow...wakakaka~ ;D;p mmg pikcer die pon yg penoh kat camera aku ni.haha. Dah puas snap pikcer, kami pun trus menuju ke hall yg di tetapkan untuk kami. *b4 masuk tuh bley plak aku n jaja salah masuk hall..bikin kecoh je.haha*

The Invitation's Ticket

along yang membebel kepada adik2 nya..haha~;D