Monday, June 29, 2009

Goodbye zaman membuang masa!

Akhirnya aku dapat mengisi masa lapang ku dgn benda yang berfaedah. Daripada memblogging x tentu arah.wawawawa~ poyo je ayat ni. ;D Aku akan start keje di Unit Zakat UiTM Shah Alam pada awal bulan Julai ni. Walaupun bekerja secara sambilan, tapi xpe la. Asalkan aku dapat la menimba pengalaman bekerja selain daripada menimba duit *haha* sementara nak menjawat jawatan tetap. Semoga peluang pekerjaan yg aku telah apply menimbun2 tuh akan memberi kan hasil. Tak salah kan berharap selepas kita ikhtiar? ;) Insyaallah rezeki ade di mana2. Kepada kawan2 aku yg sudah start menempuhi alam pekerjaan, semoga kalian bekerja bersungguh2 dan ikhlas dalam menjalankan komitmen anda! Tidak lupa kepada kawan2 yg sedang berusaha mencari kerja, wish u all Good Luck!