Tuesday, June 9, 2009

Peneman Setia Versi Ke 2

Kalau dalam versi pertama dulu aku sorang je yg jadi peneman setia. Kali ni utk versi yg ke 2 aku ade assistant peneman setia iaitu Cikgu Silawati.xde la aku boring sgt.hahaha~ Memandangkan skrg tgh cuti skolah jadi bawak la skali cikgu ni berjalan2. Asyik aku kua dgn Jah berdua je, boring jugak..wakakaka~ ;D Harini Jah ade interview lagi di Jones Lang Wootton which is located betul2 kat depan KLCC.*bile lagi turn aku plak yg nak kene interview? sukehati aku la..sabar..haha~ ;D* Seawal pagi dalam kol 6.20 am Jah dah call utk gerak aku bgn pagi. Tapi aku x trus bgn..kol 6.45 am bru aku bgn.hahaha~ Padahal Jah ckp nak fetch aku kol 7 am..ngeeee~ Tapi xpe, dlm kol 7.10 tuh aku bru siap mandi Cikgu Silawati call ckp xpyh kelam-kabut sbb Jah x kua rmh lagik. Aku dah agak dah! ;D So, dah siap2, dlm kol 7.30 tuh Jah sampai n kami terus memulakan perjalanan ke KL. Sepanjang perjalanan keadaan traffic agak lancar. Traffic slow pun dekat susur nak masuk LDP..besela, kat situ mane pernah x jam. Dalam kol 8.40 am tuh kami dah selamat sampai di Menara Getah Asli di mana premis Jones Lang Wootton berada di level 8. Memandang kan interview start kol 9.30 am, so kami decide nak g bli kudap-kudapan utk di makan di mini stall berhampiran premis tersebut.*Teh tarik satu!*. Then, baru kitorang naik atas ke premis tersebut. Mule2 kami duduk2 kat tmpt menunggu sambil bace paper n magazine. Tibe2 plak Cikgu Silawati nak g toilet plak..aihhhh~ Dlm mase kat toilet, sementara Jah ade interview tuh, aku n Cikgu Silawati mengisi masa lapang kami seperti di bawah ni..huhu~


Dah settle sume, Cikgu Silawati ni menyarankan supaya keluar dari premis berkenaan sambil berjalan2 di sekitar bandaraya KL ni. Cikgu ni teringin plak nak g Avenue K..operation hour mmg la dari 10 am to 10 pm tp buhsan la kat situ. Aku ckp la kat cikgu ni dgn nada bergurau, "Ingat nak g clubbing ke siang2 bute ni? kalau nak g tunggu kol 10 mlm nant"..aku plak yg mengajor..kat sebelah tuh je Club Quattro, Avenue K..wahaha~ Tapi sempat juge taw snap2 sekeping due pikcer di situ..kete yg lalu pelik je tgk kitorg pagi2 dah ade kat depan Club tuh.hihi~


Since Jah x call lagi, so aku menyampaikan idea utk ke KLCC.huhu~ Kami pun jalan2 la di situ. X sampai 15 minit mcm tuh, Jah dah call ckp die dah abes interview. So kitorg pun bergegas la utk kembali ke parking kete. Tapi Si cikgu ni sempat la juge mbeli perfume Calvin Klein utk si jantung hati nye. Mase tuh ade promotion ye. Bagi aku mmg agak reasonable la price die sbb bli 1 perfume for men, free 1 perfume for women n 4 samples perfume women yg lain termasuk Calvin Klein yg baru taw *Euphoria Blossom by CK..baru ke?lame gile da..bak kate cousin aku..;D* jeles taw tgk org yg dah keje ni. *so mari cpt2 cari keje..eheee* Next destination is to Sungei Wang Plaza..cikgu Silawati ni nak shopping. Tapi aku n Jah x pk lain mase tuh selain drpd MAKAN! Lapa owwkeeyy~~ aku ni siap dah rase pening2 n nak mabuk sbb angin dah naik kepala.hahaha~ Kami memilih destinasi budget iaitu lunch di McDonalds.huhu~aku mengorder bubur ayam mcD n set nugget *mmg pelahap btol.wakakaka* Selesai makan tghri kami pun window2 shopping.. Semasa dlm kete, kami sempat la posing2 *camera+kami = xdpt dipisahkan..haha~* Plan awal kami mmg nak g Petaling Street tapi memandang kan cuaca pun xberape nak elok sbb hujan renyai2 dah start turun. Jadi terpaksa la menangguhkan plan ke Petaling Street utk ke brape ratus kali nye ntah..wakakaka~ Sian cikgu Silawati dah majuk n tarik muke seposen.haha~ Pastuh Jah pujuk ajak g hari Khamis ni.huhu~*menyampah aku nk kene pujuk..wahaha~bak kate Jah, ni kalau anak buah aku, aku dah lempang dah..wakakka* Tp, maaf ya lalink2 ku sekalian, aku x dpt follow kerana hr Rabu i'm going to Kelantan for the 2nd time to attend my cousin's wedding di pihak pengantin lelaki pulak. Memandangkan sumenye dah penat n mengantuk, kami mengambil keputusan utk pulang je ke rumah. Kat highway bley plak terserempak dgn mak aku tgh drive otw blk keje.hahaha~ *Jah siap ckp,ko turun Dyla, ikot mak ko blk..wakakka.kuwang ajor btol! ;D* Dalam kol 5.40 pm dah sampai rumah dah.*serentak sampai dgn mak aku..hehe*

POSING DI DALAM KERETA


p/s: menaip sambil tgk cerita Zati & Si Mawas kt tv9..;D