Saturday, October 31, 2009

Surprised!

Gud Morning everybody! waaaaa....baru harini rase berpeluang nak update blog. Sepanjang minggu ni rase letih semacam la. Kol 9 pm je mate dah katup. Mungkin hari 'Perempuan' aku dah nak tiba kot. So macam2 simptom timbul.huhu. Dalam letih2 tuh, ade kejutan yang aku dapat. *Selalu je aku kene kejutan elektrik kat pintu kete Acu.Korang penah rase tak mcm ade cas2 elektromagnet bile terpegang pintu kete tuh? Bole buat rambut terpacak selalu kalau mcm ni. hahaha. sengal~* Okey2...melalut2 cite lain plak. Nak kepoh sikit ni..sikit ke? Nak kepoh banyak ni.huhu. 28hb Oktober hari tuh was my birthday. Promote birthday ni. *wink wink* ;D Ade orang kate hari 'tua' aku. Makin 'menua' dah anda.ngeee~ Dalam happy2 tuh, aku rasa upset jugak sbb orang yang rapat dengan aku ni especially my besties tak wish pun!!! huwaaaaaaaaa~ ade yang lupe ingatan la. Tapi die kate lupe ingatan mase 28hb je, lepas tuh dah pulih ingatan balik. haiiishhhhh...berangain pulak aku mendengor nye. Dalam hati ni aku berkate, gile aku kene sabotaj ni. Tapi tak pe...i buat2 cool je. Ade orang yang dah wish masa 27hb juga pada pukul 9.30 pm. Nak jadi org pertama la tuh. Pada hal yang hakiki nye, tak larat nak tunggu sampai kol 12 am sbb takot tertido. Sape la orang tuh? lalalala~ ;D Ade lagi satu kes ni, Mase kat opis On 27th October siap bagi mesej kat aku berbunyi begini, Jah: "Gaji ko bile?"..wakakakka~ Lagi la macam.............eeee~ ku tahan2 je ayat tuh nak tulis kat blog ni. ;D Aku reply: "Gaji lambat lagi r..awal bulan depan baru dapat. Nape?" Jah: "No matter what your reasan is, i dun care. Esok nak celebrate kat mane?" Aku:"Esok nak celebrate pe weh?" *konon2 aku tanye* ;D waaaaaaaaaaa..duit takde nak celebrate,sbb dah abes beli hp.wakaka. Tapi kalau ko nak celebrate duit ko untuk aku pun takpe juge Jah.hahahhaha" Jah jawab dengan simple: "TAHI!". Haaaaaaa....tahu pun bengang, aku memang suke menjawab2 ni. wakakkakaka~ Tapi, ade la juge kawan2 yang berdedikasi yang wish after 12 am. Tapi aku pun dah tido time tuh.huhu~ Sowy yeh~ Tak lupe juge thanks kepada kawan2 yang lain yang wish kat facebook & friendster. Komen2 anda telah ku reply hanya melalui shoutout sahaje.heeee~ ;D So, bila tiba hari nya iaitu on 28th, sampai2 je kat opis, ade dapat mesej bday lagik. Aku terus tanye kat Jee "Jee, ko taw tak no sape ni? Aku tak save la no ni" Jee: "Cube ko sebut no die".. aku pun sebut la..Pastuh Jee jawab "Tuh no maxis aku la!" hahahhaha~ memang nak kene pelangkong aku ni. Sowy la Jee, no celcom ko je aku save, maxis xde. Sekarang mane ade orang pakai maxis dah.buang je no tuh.hahahaha~ ;D Pape pun, makasih eh Jee for the lovely bday wish.;) Tak lame lepas tuh, zimah pon bagi mesej "Call aku sekarang. Urgent!!!"..amboi2..dah la tak nak wish pastuh bagi arahan macam nak kene pelangkong ni.hahhaha. Owh...i dapat bday gift drpd Celcom ye. Iaitu dapat bonus call & sms free selama seminggu to 8pax person yang gune plan UOX sahaje! Di ulangi! plan UOX sahaje! Plan lain tak bole. Iskkk laaaaa...Alaaaa....nak call & sms free orang yang gune plan Celcom lain juge.. ;( Plan ni akan termansuh & bertukar kepada plan Xpax bile kite genap berusia 26 tahun. Cepat2 la umur 26 tahun.kui3. Bile aku call je si zimah ni, trus je die menyumbangkan lagu birthday yang die compose sendirik untuk aku. Waaaa...gile tak sedap.wakakakaka~Aku siap pass handphone kat Jee suh die dengar si Zimah nyanyi. Tak sanggup nak dengar sampai abes. wakakaka~ ;D *Gurauan kami mmg suke menyakiti hati masing2.tapi kami saling menyayangi.ngeee~ gegeli tak? ;D* Makaseh yeh chenta hati ku dengan dendangan lagu itu. ;) Next! Aturcara pada hari tuh adelah makan2 kat opis je. Kak Parid selaku opismate yang dah nak pencen, telah bermurah hati mahu belanja KFC. Aku pulak berbesar hati belanja sebijik kek. Yang lain pulak berbesar perut untuk makan. hahahahaha~ ;D Kami mintak permission kat Encik EO untuk kuar kol 1230 nak beli makanan. Bile sume dah siap, tepat kol 1 tuh nak setting2 makanan & tempat nak makan. Mase duk sibuk2 tuh, tetibe terpacul 2 orang makhluk yang tidak aku kenali pada mulanya *sbb rabun, mata tak nampak.hahaha* nyanyi lagu birthday. Bile dikenal pasti suara sumbang itu, baru la dapat cam mereka.huhu. Eta & Zimah datang buat surprise la!!! Mereka datang dengan membawa donut Big Apple. nyum! nyum! Kawtim baik punya dengan Jee sebelum tuh. Dorang masuk Unit Zakat dengan mengesot macam JuOn semata2 tak nak kasi aku nampak. Tak dapat la aku nak bayang kan aksi mereka time tuh.hahhahaha~ ;D Buat aku terharu ni.....baru je nak majok sebab ingatkan dorang dah tak ingat nak wish.huhu~ *mengade tak? mengade tak? kihkihkih* Ni yang buat makin hari makin sayang ni pada kamu berdua.. ;) Sebelum makan, Encik EO telah membaca doa selamat & Acu dilantik secara rasmi sebagai photographer.heee~


Kesayangan ku~ ;)


Tak semenggah betul la perangai dorang ni kenekan aku.
Jee punye angkara sume ni!
Bak kate eta:
"Saket perut aku tahan nak gelak kuat wei.
naseb baik kat unit zakat. kene la cover sket.huhu"



Comot suda~ isskkkk!!



Comot2 pun posing tetap posing..;D


Ingat kan dah abes surprise dah. Ghupenye ade lagik. Balik keje Zimah ajak g jalan2 kat SACC. Cik Diana Hamasuba sudah on the way ke sana dari opis...huuuuu~ Celebrate bsame Cik Diana pulak. Ni pun same, tak wish pun. Jumpe2 je Diana tanye: "bengang tak sbb tak dapat wish?" isshhh...soalan apekah? Mesti la bengang wei!! huhu~ Planning awal, Jah nak follow same. Tapi last minit die call tak jadi. Dengan ayat pujuk, Jah cakap "tunggu gaji aku clear n nanti yeh kite celebrate same2". BEST nye macam ni.hehehe ;)

with Cik Diana

chenta hati Saye~ ;)


p/s: Sorry kepada chenta hati saya yang lain iaitu Cik Dayah & kak Puja sebab tak menjemput anda untuk makan2 bersama2. Aktiviti ni bukan di plan oleh saye n it was last minute planning. Next time masih ade lagi. Nanti kite buat movie marathon ehhhh..hehehe~ ;)