Saturday, October 17, 2009

Kenduri & Kepenatan






Sempena Hari Diwali hari ni
Family aku buat kenduri doa selamat sikit
*ayat macam nak sambut Deepavali skali pulak.haha*
Kenduri tahlil & doa selamat ni diadakan
sempena parents aku nak pegi Haji

Walaupun masakan under catering & pasang khemah
Tapi still rase penat & penuh jugak rumah aku
Siap ke dapur tetamu duduk
Team2 ala2 mcm remaja tuh
lepak kat bilik aku sket..kat bilik kakak aku sket
Haaa...ramai kan kroni family aku jemput.huhu
Antara senarai tetamu yang hadir adelah:

Adek badek+ipar duai+anak2 buah+sedara mara mak & ayah
kawan-kawan mak & ayah
jiran tetangga
family abg ipor kakak aku
pak & mak mentua kakak aku
orang2 surau

Memang tak menang tangan aku tadi
Majlis selesai dalam pukul 12 am
Siap2 kemas rumah almost pukul 1 am
Ni pun siap kemas dalam je
Sofa2 & kerusi ade yang tak angkat lagi
Ayah kate sambung esok pagi
Tapi bukan aku yang buat la..
ayah & abg ipor yg buat..;D

Dah selesai sume
pegi mandi2 menyucikan diri serta solat
Badan penat tapi mate rase x mengantok plak
So aku pon on9 jap
sambil membebel kat sini..;)

Ok..dah nak tido
Samat Malam sume.
daaaaa~