Tuesday, October 20, 2009

Rindu lah..

Bile petang2 ni dah tak tau nak buat ape n sume keje mcm dah siap kot..hehe. Aku pun belek2 la gambor2 lame kat external hard disk aku ni masa time diploma kat UiTM Arau dulu. Waaa..ade gambar yang bole dibuat bahan gelak aku dikala aku tgh duduk sorang2 ni. Tapi untuk tatapan aku saje. No sharing2 aaaa~ huhu. ;D Rindu la kat mereka2 ni sume. Sekarang ni ada yang dah tunang, kawen + ade anak, ade yang dah keje, ade yang sambung Master, ade yang extend study juge.huhu~ Teringin sangat nak buat reunion dengan mereka2 ni. Tapi bile ehhhhh? Takpela, kalau ade rezeki nanti bole adjust.(Reunion time kenduri kawen aku ke nanti.muakakakaka! ;D)




Specky Zone

Ni gamba time aku ber 'specky'.
Gamba ni tak termasuk kat entry ni.
Sesaje je gedik2 nak letak.hehe.
Tapi aku tetap merindui kamu sume..;)

Semalam baru berjumpe dgn mereka ni
Tgh rancak berborak kat depan opis Unit Zakat,
Tetibe ustaz tegur "Ko interview budak 2 orang ni ke?"
huhuhu...;D



Budak ni cousin aku. Name die Fara. Saje nak masukkan sikit cite die kat sini.huhu. Die konvo hari ni.Die ajak aku pegi tapi aku saket mate. So tak dapat la nak meraikan kejayaan die. Sowy eh laling..;D Tapi mak die call mase kat dewan tuh. Borak2 dgn mak die, bile tibe part aku memainkan die, free2 je aku kene "endas mu"..wakakakaka. Unty rock mak die ni. Hanya orang jawe je paham ape tuh "endas mu"..hahahahaha~ ;D

Ok. dah itu je. Tgh tunggu mak aku balik keje ni. Nak kene teman die alter jubah die kat tailor. Pastuh aku kene paksa potong rambut dengan mak aku. sebab die kate "Mak rimas betul la tgk rambut ko ni" hehehe...Alaaaaaa...nak bela panjang lagi. Sangat suke rambut panjang. Mak tak maw la dengki2.. huuuuu~ ;D