Monday, October 12, 2009

Beraya vs Bergambar

Raya sakan naaa tahun ni. Sape kate makin dah dewasa, makin tak meriah beraya. Semalam (11/10/09) setelah lame tak bersua muka dengan mereka, baru lah dapat gathering balik dgn ex-CS229 ;) BEST! BEST! Sume ni atas usehe cik Adzimah sebagai ketua kumpulan kerana telah meng'adjust' agenda dengan jayanya *walaupun byk kali benti sbb ade je ahli kumpulan yg tercicir* .hahaha~ Bile berjumpe, ape lagi...semuanye menunjukkan skill2 kak nam & kak bedah apabila bercerita.Sume jadi tamak nak cakap.kui3. Plan awal untuk destinasi beraya adelah bermula di rumah aku. Tapi atas sebab2 tertentu, plan terpaksa di ubah n Bangi menjadi serbuan pertama untuk destinasi beraya tahun ni. Dalam masa beraya tuh, camera masing2 tak ketinggalan ye menjalankan tugas. Posing sakan naaa..Dah lame tak wat photoshoot ni..Jom Jimah! Kite berganding bahu bersama baby-D..;) *Tapi Diana aku lantik sebagai photographer rasmi aku.hehehe.Ok tak Diana? ;D*

Rumah Pertama
Diha's place in Bandar Baru Bangi


Menu: Nasi Lemak & Karipap..nyum2 ;)




Rumah Kedua
Nadwa's place in Port Klang


Menu : Nasi Impit+rendang daging+kuah kacang+lodeh
nyum2 jugak..;D


Bile kak nam bercerita..hahaha~ ;D



Rumah Ketiga
Dyla's place in Klang...rumah aku la tuh..;D


Menu: Spaghetti (mmg nyum2 gile arr! ;D)




Rumah Keempat
Eta's place in Sg.Rasah


Menu : Mee Kari (sedap wei kari mak Eta..superb! ;))
*Eta,aku kasik publisiti ni kat Mee Kari mak ko.hihihi~*

Kami sampai dulu drpd tuan rumah
So mari snap pikcer dulu! ;D
*Muke Nisa cute la ;)..Diha tuh nak jugak interframe..huhu*


Bersama Ketua Kumpulan..;D


with Kakak...si ibu mengandung
*seyes suke tgk org pregnant ni..hihi~ ;)*


Apsal la muke aku tuh mcm tak puas hati jek!



Nisa wat muke comey lagik..hihihi~ ;D



Walaupun gambar ni gegar tp nk upload jugak
sbb sumenye comey2 belaka..;D
*sume salahkan Daus sbb die yg snap pikcer ni..ngee~*



with Eta si tuan rumah..;)


Mase kat rumah Eta ni, Diha asek terkena je sbb mate die bile senyum & gelak nampak 1 line je. Buat org konpius mate die ni. Tetiba aku teringat ayat Jah n aku pun ckp terus kat Diha "Diha...ko jangan la tido Diha..Jgn tido dulu..Cite tak abes lagi ni"....Lagi terus tertutup mata Diha gelak guleng2 wakakakaka~ Diha menjawab "Wei! aku tak tido la!"..Jee pun dengan kesengalannye tanya soalan ni "Tapi kire mata ko nampak la kan Diha sebenarnya?" Dengan lurus nye Diha pun jawab "Nampak..."..hahhahahha~ tak bole tahan la gini. Makan banyak, gelak pon banyak=senang hati=gemok. ;D Sorry ye Diha..gurau2 di Aidilfitri ni. Mintak ampun..;) Okey..jom tido. Esok nak bangun pagi sahur n dapat amanat kene kejut kan org tuh kol 5.30..lalalalala~ ;D