Monday, May 2, 2011

Teka Teki





Lokasi : Pertama Complex, Jalan TAR

Sementara dia sedang fitting
untuk baju tunang.....




Mamat kat bawah ni mencari pasal dengan aku
hahahaha


zack : "Dyla, nak dengar satu teka-teki tak?"


Aku : "ape die?"


zack : "Orang kaye selalu makan angin,
kalau orang gemuk makan ape?"

(sambil sengih2 mcm nak kene lempang.
memang instinct aku ni kuat yg die ni nak kene kan aku.hahaha)



Aku : "entah..makan hati kot.hahaha"


zack : "salah...makan ruang la.
tengok ni nak duduk pon x muat space ni.hahaha"

(sambil die tunjuk2 seat sebelah die tu)


Aku : "Anda babi.hahahaha"
(wakakakakaka. macam haremjay punye teka teki.
Jah tengokkan aje perangai kitorang :D
mulot nak mecarot je. stapler kang mulot tu dyla! hissshh!)





SESI MEMBALAS DENDAM


Lokasi : Jakel, Jalan TAR

Jah : "Bang, saya nak kain ni 2 meter"
(salesman tu pn mintak tumpang lalu kt zack yg tgh block jln)


Aku : "wei org gemuk makan ruang.
tepi sket la. org nak lalu pon tak bole.hahahahaha"


zack : "woi! hahaha"
(sambil buat muka bengang..:D)


Jah : "terkena balik ke?hahahha"
(sambil pandang kat zack)





p/s : Maharaja lawak yang feveret setakat ni adelah Jozan, sepah & Nabil. walaupun orang kate annoying tengok program tv tu, tapi layan je. sempoi...so what? bak kate jozan "mother fakrul" hahaha :D