Saturday, May 28, 2011

Back in Business dah...






Status ikea meatballs..
halal?
haram?

Last week mendapat info
that the ikea foodcourt has been closed
for temporary due to the process of 'samak'

Masa last week datang tu ikea gantung notice ni



Tadi pegi lagi
cafe die dah back in business as usual
nak beli makanan kat situ tapi still rasa was2 lagi.huhu
siap ade orang pesan kat aku
"jangan gi restoran die,
takut mulut ko yg kene samak lak nant"
hehe

Maka untuk memuaskan hati sendiri, dan mengubat hati yang lara, aku pun terus google rata rata. bila berkaitan isu halal haram ni, memang tak boleh ambil remeh! but as for me, aku lebih suka buat review dan study dulu then baru jump into the conclusion. jangan nak terus conclude aje dah kalau tak tahu. so u olls can view this :---> click

so, tadi pegi ikea lagi sebab nak tuntut beli almari macam my previous entry "aktiviti 3 dalam 1". Masa dalam kete mak siap cakap "Nanti jangan lama2 sangat kat ikea tu. pegi beli almari tu pastu balik". Last2 die yang lama kat situ. susah bebenor nak ajak die keluar dari ikea tu. miahahaha.


aku yang jalan jauh ke depan.
mereka jauh di belakang
sebab discuss nak cantekkan kitchen



Last week bukan almari ni yang aku pilih
aku pilih yang murah2 aje yang rm199 tu
bila tunjuk kat mak n tengok dengan mata die sendiri
die kate tak suka la pulak..ngaaaa

Tapi takpe die kate die suka yang ni
so, amek je la yang ni
which is price die lagi up sket.

moral of the story :
kita pilih barang yang harga murah2 je.
tapi CANTIK! ingat tu...murah tapi CANTIK & NICE~
nanti mesti dpt barang yg price lagi up yg tak disangka
hahahaha. bole? :D

like this quote :
Jangan terbang terlalu tinggi, nanti jatuh parah
so, kita terbang rendah2 je, kalau jatuh takdela sakit sangat
OK?

perumpamaan ape la ni..hahaha
I LEBIU MAK




Ape yang penting? KERJASAMA!
Ayah yang kepenatan, tapi mak yang steady gagah. hahaha
alololololo..sweet nye u olls berdua ni
:D