Thursday, May 5, 2011

Nasi lemak



Balik keje tadi
singgah kedai, beli bahan2 untuk buat nasi lemak
ade request dari office suruh bawak esok
mase kat office tadi berseloroh aku bercerita
yang aku dah pandai buat nasi lemak
baru buat nasi lemak, rase macam batak okay.
hahahahaha

terus je kak jah request
"haa...esok bwk nasi lemak. nak rase ko masak.
akak esok bawak ayam berempah"

arghhh..rase menyesal bgtau baru belajar masak nasi lemak
agaagagagaga :D

okey..okey....
i masak dengan hati yang ikhlas okey...heee~
:)

masa tengah bayar kat cashier tadi
cashier tu tanya : "nak masak nasi lemak ke?"
aku : "ha'ah..mane tau eh?"
cashier : "tengok bahan ni pun dah tau. timun xnak beli?"
(sambil senyum2..hahaha.malu aku. :D)
aku : "ooo...timun dah ade kat rumah"



ok.dah
nak tido
awal gile tido..huu
bye!



p/s : teringat mase lepak2 mam2 & nom2 dengan member. Dorang borak2 pasal jodoh, gemuk dan cantik. cite 3 dalam 1. hahaha.

situasi pertama :

"Aku gemuk tak pe. bole diet jadi kurus.
Engkau tu tak cantik, bole ke nak jadi cantik?"

memang mother fakhrul punye statement. hahahaha



situasi kedua :

si ngok : "Jah, kalau ade jodoh tak kemana kan?"

Jah : "yela..kenapa?"

si ngok : "kalau macam tu aku nak ke mana2 dulu la.hahahha"
(statement tu macam berniat
untuk berskandal dengan lebih ramai lagi.
sebab tau jodoh tu tak kemane.
memang ngek gile si ngok tu.hahahaha)

Jah : "kepala engkau.hahaha"



*situasi di atas xde kene mengena dengan aku.
aku ni tukang dengar n gelak je.
adoi laaaa...hahaha :D*