Saturday, April 9, 2011

Today punye story





Today :
Went to Mid Valley
lame gile tak pegi sini
One of the reason tak suke pegi sini
sebab sangat la ramai manusia
especially bila weekend
plus bila makin petang, makin malam
lagi la ramai nye manusia yg amat!
semak! hahaha :D

1st plan nak watch movie
Just Go With It
tapi macam tak sempat je
plus mase usha ticket kt tenet,
sume fully booked!!
damn!

Finally teman Jah pegi pameran pengantin
trus booking photographer skali ye
for her engagement on this coming May. weee~
memang tujuan utama nak pegi pameran pengantin sebenarnye kan?
dush! dush! hahaha




@ Celcom Blue Cube Outlet
Waiting for Blackberry Jah,
tengah medical check up dengan 'doctor'
Salah satu risiko yg anda akan alami bile pakai smartphone
hang...cannot receive any messages
then kena format baru

promoter tu cakap kat aku :
"eh, hp u same dengan i la.camera die best kan..5MP.
Pakai nokia jugak bagus"

SENTAP tak Jah? buat bese jew la yeh yayang..hahahaha
aihhh...bikin i jadi serba salah ni nak tuka
pakai BB...ngaaaa~~
motif letak gamba kat atas ni?
saje je gedik
wekkkss
:D



Pic bawah
Mak kate : "Konon macam yuna la pakai macam tu?"
Aku : "bukan la..macam Hana Tajima"
mak diam, so die memang tak kenal la Hana Tajima tu sape.
hahahaha




senyum simpul kuncup..:D





Kite ke HABIB JEWEL pula..
white gold ade 50% off yaw
sempena diamond festive till 2nd of May

Sesi choose, try and take..huhu
Jah : "Dyla, cube tengok gelang ko jap.
Haaa..saye nak pattern yg mcm ni"

Cakap kat salesgirl sambil tunjuk kat gelang aku

Macamane Jah?
Kite nak tunang same2 ke ni?
hahahaha

Selingan sket :
almost barang2 kepunyaan kami 99% same
kami tak kesah
kami memang sehati sejiwa
cardigan tu pon same. color je lain.
nak beli gelang pon nak same.
Tapi Jah, awak pakai untuk tunang.
Gelang saye ni, mak saye yang belikan utk pakai basahan je
hahahahhaa..statement nak mengade je..babab! :D



sales girl tu sangat baik hati melayan perangai kami
cute la u ni...:D


suh snap pic sebenarnye nak tengok gelang ia tu.
so balik nanti nak tunjuk kat bakal tunang
tapi niat aku tu nak snap pic sendiri
mengamok jah!
Lantak situ!
hahahaha
(Ade je snap pic gelang tu,
ingat I ni kejam sangat ke? baik hati tau :D)






Lapa.....
jom pegi makan kat
Ayam Penyet Ria di CENTRO...yeay!
nyum..nyum

soya cincau
muak...x abes minum..
suke membazir yeh!
no good tau!
:D



ayam die superb! suke crunch ia tu..sedap!
Tempe tak makan. biase la i kan...Jawa murtad. hahahaha
siyes tak suke.. :D
Tapi bole je masok tekak aku tempe tu
cuma tak fanatik sangat je kat tempe.
mengade tak? babab lagi! :D

awal2 Jah dah warning :
"Ko jangan beriya sangat tau makan sambal die tu. pedas gile."
tercolek sket dengan sudu pon,
sumpah pedas! SANGAT!!





soup



Teringat mase family aku pegi makan ayam penyet kat wong solo sek7. lagi pedas nak mampus wei ayam die. ayam die memang dah siap gaul skali dengan sambal. memang takde pilihan la. nak tak nak kene makan jugak. Ayah dah surrender awal2 tak abes makan. huhu. Bak kate abang ipar aku : "Pedas die ni memang nak bagi tercirit ni." Tapi aku tengok mulot die x benti plak masuk makanan tu. hahahaha.Kire anda memang HEBAT la bro! :D

Yang kakak aku plak, asek je panggil name restoran tu "Wali Songo".. 1st time dengar die sebut name tu aku macam blur2 je..."ade restoran baru ke? tak penah dengar pon". kakak :"ala..yang makan ayam penyet tu la"... aku : "Hek engko Wali Songo. Wong Solo la!!!!! gile.hahahaha" kakak : "haaaa...ye..silap la ngok". dua2 gelak guleng2. muka nak confident je cakap "Wali Songo". Patut la mase kakak bg direction nak cari restoran tu, abg ipar aku round 3x tak jumpe Wong Solo ayam penyet. Abg ipar kate : "Wali Songo tu kat langit sane la" hahahaha. sengal~




p/s : Apsal aku tengok AF baru ni suara sume macam gampsss je....permulaan kot. Takpe bagi peluang. tengok 2nd konsert macamne. wah....macam pengkritik gituh! :D