Saturday, March 26, 2011

Kali kedua



Di pagi jumaat penghulu segala hari, orang kate permulaan hari yang baik lg mulia kan. Tapi permulaan hari jumaat aku semalam macam tak berapa nak baik.


Selama ni aku kalau parking kete memang superb n cantik je. wawawawa :D Tapi semalam ntah macamane, boleh pulak tayar kete aku teringin sgt nak bercium dgn divider kat jalan depan office tu. Ni kali kedua ok rim tayar calar. 1st mase kat selekoh section 7 dulu. Wahai hadyla, awak ingat ni macam dalam cite fast & furious ke woi! hahaha. lepas dah menyeretkan tayar kat divider jalan tu, aku pon buat muka toyer sambung drive je macam biase. Malu bodow. hahahaha. Mase tu dah la ade mamat hensem kat belakang kete aku. lepas die potong kete aku tu, senyum2 plak die. nak gelak kan aku la tu. tampor nak? seb hensem. tak jadi hati tu nak mara. sejuk balik hati.wakakakakaka. gile~~ :D


Okey2. sambung balik cite asal. Mase kejadian berlaku, si Faizul n Wak tengah syok2 bercerita kat depan office tu, terus terdiam. Muka dorang tekejot gile babeng ok tengok aku seret divider tu. Serius tak bole tahan aku nak gelak tengok muka dorang. (orang cuak kan kete accident, tapi aku bole nak gelak2 n relax je. Memang nak kene sepuk! hahaha). Terus aku suruh Jess keluar tengok keadaan tayar kete.

Jess : "calar sket la dyla rim tayar depan ni. Divider ni pecah".
Aku : "haaa?? serius la pecah? rase macam tak kuat je langgar tadi" kih3.

Mase tu ade jiran office sebelah tengah lepak2 kat luar pon siap terkejot okey. Aku duduk lame sket dalam kete, baru la aku kuar. Tunggu jiran sebelah office tu masuk office dulu. sumpah aku malu! hahaha. bengong laa~ Dalam kawasan Intekma pon bole nak accident. Adoi laaaa~~

Wak :
"Ko ni langgar ape dyla?eee budak ni~"
Aku : "Kuat ke bunyi langgar tadi?"
Faizul: "Kuat la..terkejot kami ni. ntah pikir ape la ko ni divider pon nak langgar. u runsing pikir pasal kite ke dyla?. eh..gughau..hahahaha"
Aku :
"hahahhaa...eh engkau ni. lempang nak? (Ingat bini sket wahai sang suami sekalian) hahaha".


Kalau bab2 accident kecik2 ni aku malas la nak mengadu2 kan. Ingat nak diam je. Tetiba mase tengah makan, ayah bersuara "Kete ko tu tadi langgar ape?" errrkkkk...alamak. Bab2 kete ni mmg ayah particular sket. memang tak bole nak sembunyi2 la.. ngeee~





pecah sket road divider kat depan office tu
aku yang buat. agagaga~




cat kuning itu melekat di rim tayar aku
calar!!





p/s : Kalau Jess naik kete dengan aku mesti kaki die tu macam tekan break. Die kate "kalau la kat seat sebelah driver ni ade break, memang Jess dah tekan break tau dyla" hehehe :D