Wednesday, March 9, 2011

Jom?

UPDATED!





Suke la aktiviti gathering / reunion
jarang jumpe.....
bile jumpe sume cerita nak update
sume macam tamak je nak cakap
macam kepochi n 'kak nam' betol
especially aku la kan..hahaha
biarlah..ade aku kesah??
:D








right side tu adik lily.. adik? blekkss :D
bak kate lily mase ni :
"Eh...harini mmg dengar cakap dyla je.
ape yg die suruh buat, ikot je"


aku : "biase la..aku kan kakak" hahahahaha
(nampak tak ciri kakak2 di situ? ke pembuli? agagagaga :D)






Try n Error session

Vintage Bat Sleeve Blouse
Tak tau la nape i mmg suke polka dot pattern
suke! :)







SELINGAN JE LA GAMBA KAT BAWAH NI.. GEDIK! :D

Saya dikunjungi oleh mereka during lunch hour


(macamane nak kuruskan pipi ni? aiihhhh~)
With mommy to be
macam2 cite experience ms pregnant si mak buyong ni
mengade eh time pregnant! :D
Ingat zimah, ingat steamroller..eh x x x x..hahahaha

aku : "dh berape bulan dh ni?"
(sambil pegang perut die. 3 months tp seyes x nampak mcm pregnant.hee~)
zimah : "same bulan dengan perot ko.wakakaka"
aku : "bodow ke?"
(gelak sambil buat muka bengang)




lepas snap pic ni, terus je komen mcmni
aku :" eeee...bulat nye pipi"
kak puja : "haaaa....nak kate pipi aku la tu yg bulat"
aku : "hahaha..eh, bukan la..aku kate kat diri sendiri ni"
(musim masing2 berlawan2 pipi ke skarang ni..? huhu)