Friday, January 14, 2011

Off to Kota Singa bebeh!





So excited la ohkay batak..hahahaha
sangat perlukan hiburan at this moment!
so let's go berjimba2 di Universal Studios Singapore.

Tiket kol 11 mlm ni..
Janji dengan Diana jumpe lepas maghrib
sempat2.......
Baru siap packing2 barang
passport..ok!
duit...cukop kot! *kalau la mata ni bole tutup utk shopping..haha*
Baby Nikon..wajib ado!
handphone.. *kalau nak tinggal bole x? agagaga~ ;D*


Aku : Mak, minggu ni kite nak pegi singapore tau dengan kawan2
Mak : Mengada la ko ni. Cube la cakap "Mak, minggu ni kite nak pergi umrah la ramai2 dgn kawan2.sejuk sikit hati ni dengar"

hahahahahahha...mak ni buat lawak la plak. ayah aku dah terkekek gelak. Dalam masa yang sama aku macam dengar mak cakap kat ayah.."ayah nanti kite pergi nak?"..ayah pon jawab.."bole.." ngeeee~ jeles la tuh. ;D


Harini keje halfday
Nak ikotkan nak cuti je harini
tapi ade keje sket nak kene settle kan
haaa...nak g holiday pon bole ingat nk g keje lg
adehhh~

Nak half day kene la isi borang keluar dulu. Ofkos la kan kene dapat approval drpd bos.

Aku : Prof, saya nak half day harini. *hulur form sambil sengih2 n buat muka kesian sket*
Bos : Hang nak p mana? kalau nak p jumpa boyfriend aku x mau sign. *sambil tutup balik penutup pen sbb xnak sign* hahahaha. adoiii la...Kak Jah dah gelak2 dah.
Aku : Alaaa..prof. saya nak bercuti merehatkan diri. heeee~ *last2 sign jugak form tu. yeay!!*
Kak Jah : ko bli kan akak tshirt tau. haaa..nak color putih.
Aku : Amboi..sape kate nak bli tshirt ni? bg keychain je la..hahahahha
Kak Jah : hahahhahaa..tak senonoh la budak ni.

Dr. Anitawati : Hati2 g Singapore n have fun. Jangan lupe hari Isnin nanti kite nak kene jumpe Dekan tau. hahahaha. sambil dia gelak jahat. cessss! ;D


Takmo..takmo pikir pasal keje buat mase sekarang. takmo. takmo!
kite Enjoyceeeeee~~~~
*buat aksi cam Puteri* ;D