Thursday, January 20, 2011

Bukan aku tak suka




Bukannya aku tak suke kau
aku suke
sebab kau comel sangat
gebu, putih, bersih
gewam je aku tengok
tapi bile kau buat hal kat aku
mestila aku marah
dah 2x tau kau buat aku macam ni
ishhhhhh~~


muka lepas buat jahat gelak macam ni. lempang kang!

Si gebu ni telah kencingkan wedges aku!
2x ohkay!
baru lepas basuh ni
tak pasal2 dengan lantai kat car porch rumah ni aku basuh skali

pagi2 dah dengar suara ayah
"Adik, kasut kene kencing kucing lagi"
Haiiiiihhhhhh~!!
malas nye nak bangun tido time tuh.

Kepada penggemar2 kucing
bukan aku tak suke kucing
suke..tapi geli nak pegang
takot pun ade jugak sbnrnye..hehehe
*sebab pernah kene cakar kat peha..berdarah ohkay*
Pernah je g makan kat luar
tetibe kucing lalu kat kaki
melompat2 gue!
hahahaha..bengong la~




p/s : Happy Thaipusam n bercuti kepada yang menyambut. Tapi aku tak sambut pun cuti jugak. hehe. best! best! Negeri yang kene keje tu selamat menunaikan tanggungjawab yg dedikasi sebagai pekerja eh...kui3. Jap g nak pergi makan meatballs kt ikea tuh. tewingin mengada nak makan...tewingin..tewingin..tewingin..;D