Sunday, December 20, 2009

Tiga Hari..

Sepanjang cuti 3 hari ni memang betul2 terisi dengan pelbagai aktiviti bersama rakan2 dan kenduri kahwin. Bile berkumpul dengan kawan2 lame, sumenye berbicara pasal orang tu nak kahwin tahun depan, orang ni nak tunang bulan ni tahun depan..waaaaa...terpukul sungguh aku dengan berita2 tersebut. Ramainya la kawan2 seangkatan sekolah dulu nak menamatkan zaman bujang. Alhamdulillah la jodoh mereka sudah sampai. ;) 3 in 1 aku masuk kan sekali cite dlm entry ni..ye aku memang pemalas nak tulis banyak2 kat blog lately ni.heeee~ ;D

Jumaat (18/12/09)

Berpoya2 bersama Jah di The Curve..;D




Balik dari The Curve,
Kami berpoya2 bersama geng bas sekolah
di Pak Li Bukit Tinggi..;D



Sabtu (19/12/09)

Majlis Perkahwinan di Dewan Serbaguna Telok Gadong


Baby ni aku suh tengok camera tak maw plak!
Die g tenung lelame muka aku..ishhh la!
Unty lawa eh sampai baby terpukau...wakakaka~
Ke muke unty bulat sangat..hahaha~ choyyyy~ ;D




Ahad (20/12/09)

Majlis Perkahwinan Baizura di Kampung Jawa



Lepas kenduri kahwin di Kampung Jawa,
Pergi melawat Ida baru dapat baby
di rumah ibu mentua beliau di Banting..;)

Welcome to the world Nur Qalisha Qistina
3.4 kg taw baby ni..geram aku tengok nye..;D


Unty2 yang suke gomol2 Qalisha..hehe~