Monday, December 7, 2009

The originality

Ni nak update gambar masa bersuka-ria bersama girlfriends math on last saturday. di Pavilion dan sekitar Bukit Bintang. Kalau berdating dengan mereka2 ni, tak sah kalau tak bawak SLR. Pastuh start la berposing sakan naaaa~ Gambar kali ni tiada editted. Sebab aku suke gambar original dari SLR...nak tengok kecantikan hasil gambar...;) Terdapat miscommunication sket hari tuh. Ntah nape ntah mesej yang sepatotnye sampai kol 9 pagi tapi delivered kol 1230 tgahari.kui3. Salah aku kah? heeee~ Pastuh tak pasal2 kene bangun awal taw hari tuh! Ingat nak tido lame sket.ngee~ ;D Hari tuh jugak ade urusan bisnes berlangsung diantara zimah dan seorang pemilik D40 serta seorang rakannya. Tiba2 rasa macam speaking berhabuk plak time tuh kan zimah.hahaha~ Sorang engineer sorang lagi accountant. Naseb baik chinese. Kalau Malay......dah lama dah ngorat. eh x x x x...hahahaha~ ;D Cik Diana plan nak shopping. Tapi aku selitkan jugak nak nonton The Twilight Saga : New Moon. Cite die bole buat aku tido weiiii..sangat slow laa..dah la penat berjalan time tuh. Naseb baik ade Edward Cullen yang putih umpama mayat..ngeee~ ;D Ending die pon aku tak taw die dah abes ke blum..huhu~ Siap cakap "Eh....dah abes ke cite die?" Tak pe...kite tunggu cite tuh kuar lagi 2 series...;)


Aku geli sebab Eta ni menyiku peha aku..ngaaa~ geli2!!!


Sampai2 je terus posing kat car park.. mcamane?? hehehe



Urus Niaga berlangsung.....heee~


Si Accountant tuh belanja....;)



Aku yang suke spec besaw2...;D




Mamat baju merah ni interframe plak...huhu~



Kami yang penat! Dah! Jom Balik!