Saturday, December 12, 2009

Mahukan Tempahan Photographer & Mak Andam?

Haaaa....ade sesape yang mahu buat tempahan macam tajuk entry ni tak? Kalau mahu, sila lah contact aku, Diana Hamasuba & Adzimah. Kami memang cukup berbakat.kui3. Harini our classmate masa degree iaitu Nadwah telah selamat menjadi tunangan kepada Razman. Aaaa??? Razman???? *Zimah, Man main kayu 3 ke neh? Cayalah ko sanggop datang majlis ni.mampuih aku kene tepuk ni.wakakaka* Majlis dikatakan bermula pada jam 11 pagi. Kami sampai dalam 10 minit sebelum Majlis bermula. Sampai2 je agak terkejut jugak kami ni sebab si Nadwah ni belum siap lagi. belum make-up n belum nak pakai tudung lagi. aiyoyoyo~ Ape lagi....aku, Diana & Zimah jadi bidang terjun la. Masing2 menunjukkan bakat yang tak berapa nak terpendam ni.hahaha~ Kami menggunakan bahan2 yang ada kat rumah Nadwah tuh. Diana siap komplen "Kalau tahu mcm ni, aku bawak bag make-up aku tuh" . Tuh dia.....skill mak andam dah terserlah dah tuh diana..hehehe~ ;D Pape pun... Congrats Nad! ;)

Diana sebagai mak-andam.. ;D


Align Center
Aku sebagai pen touch up tudung *ade ke jawatan ni?* kui3
dan penasihat kepada make-up artis..hahaha ;D

Adzimah sebagai photographer juga
sebagai assistant pen touch up tudung..;D



Kami yang sebok2 nak dengar orang2 tua berdiskusi..;D






PENERAJU UTAMA:


Diana Hamasuba sebagai Make-up Artis
Adzimah sebagai Photographer
Dyla sebagai Pen touch up pakaian & tudung

Hubungi kami di talian:
Office: 03-7123 456
Handphone: 019-1234567

*Bisnes akan beroperasi sepuluh tahun akan datang*
hahaha~ ;D


p/s: Selesai majlis tadi, kami singgah ke Jusco Bukit Tinggi. Tak bole tahan la time aku buat aksi terkejut bile nak masuk dalam lif. Siap aku ni macam nak tahan pintu lif bagi jangan tutup! Si Zimah & Diana siap gelak bagaikan aku nak je gulingkan mereka dalam tikar! wakakakaka. Sengal betol la...;D Sebelum balik sempat makan aiskrim & Taco dalam kete kat car park.. ;)