Tuesday, February 15, 2011

suatu ketika dahulu



Kak nam nak share cite sikit nih..hahaha. Harini kemas2 bilik ni. Terbukak la 2 kotak kasot penuh dengan kaset2 lame. kenangan nih!! huhu. Dulu2 masa zaman sekolah2 n zaman hingus meleleh lagi aku minat gila la kat boy band - girl band ni. Pantang je ade new band yang baru up, memang confirm la beli kaset dorang. Dulu2 time zaman kuno batak jakunz lagi men kaset je. CD, mp3 tak pemes lagi time tu.hik3. Kakak aku la yang memain kan peranan penting ms nak beli kaset mmg paw die je. hahaha. Tak sangka sekarang dah matang dah kitorang ni. *statement jijiks!! hahaha*

Mereka2 adalah di antara yang konon2 jadi pujaan hati aku ms dolu2 :

haaa..BSB
aku ni Die hard fan Nick Carter woiiihhhhh dulu! Minat mamat yang muka jambu2 je. hahaha. Siap dulu tampal poster penuh kat dinding pastuh mak aku bising2 suh tanggalkan. nanti bilik tak masuk malaikat katenye. hahahhaha. balut buku log sekolah pon gune poster BSB. poyo tak poyo la dulu. ok. sila abaikan. :D




Nsync

lagi satu band ni haaa.. sume orang tangkap cintan kat Justin Timberlake mase tu termasuk la madu aku si Britney Spears dulu tuh. so, aku pon mengalah je la couple dengan JC Chasez. *ok..statement jijiks lagi. sila muntah! wakakakaka* Masa form 3 dulu pernah participate untuk Talentime. Our group perform lagu This I Promise You which one of our group member play the guitar. awww...so sweet. JUARA ye group kami. diulangi JUARA! piala masih gah dalam almari. aku pun tak tau macamane bole jadi JUARA time tu. mesti la kitorang best kan. *jijiks lagi* hua3 :D




Boyzone

Group ni dah tak boleh nak diiktiraf sebagai boy band dah..sume dah matang2 belaka..:D If dalam band ni i like stephen gately. ape boleh buat die sudah arwah n sayangnye die adelah gay. ngeee~





Westlife

Ingat tak lagu swear it again? first time tau pasal band ni mase tengok video clip lagu tu kat NT7. zaman dulu2 astro belum wujud lagi kan..so paling gempak pon nak tengok video klip kat NT7 & 8TV. huhu. bila dengar balik lagu tuh sangat berhingus punya lagu. hahaha. tapi kite layan je. zasssss! :D





Five




911

(Lee tu comel ohkay... :D)




Spice girls
The one and only girl band yang aku minat.
suke Mel C da sporty spice~
girl power bebeh!



KRU!
gosh! memang fanatik dengan trio adik beradik ni dulu.
especially lagu apa saja n dua
memang asyik dengar ulang2 je lagu tu. heh~




TAPI.....
dulu2 aku paling tak suka tau karaoke.
kira macam benci & anti la aktiviti macam tu
But NOW tengok ape dah jadi.....

sekarang ni asek je nak karok.
sebab nak layan org tu release tension
kate nye! :D



Before mengeluarkan bakat menyanyi yg tak terpendam tu, kite 'ngeteh' dulu
air teh o ice lychee (1st time minum..bole la sedap)
riang nau la muka masing2 time ni..
gelak sampai rase syed bistro time ni kami yg punye..:D




feeling habes nih.. hua3 :D
kebetulan time ni ade org tu yang baru putus chenta
so, aku saje la pilih lagu survivor by destiny's child
orang tu kate macamni :
"penat nye weh nyanyi lagu ni. mengah tak cukup nafas. dyla memang babi!"
wakakakakkakakakaka
Aku nak naikkan semangat korang yang down ni weiiiii
hahahahahha...hadoi laaaaa~~




p/s : orang selalu kata, kalau kita tak suka or benci pada sesuatu, yang kita x suka n benci tu la yang kita dapat..hmmmmmmm...is it? walaupun kadang2 benda tu betul2 terjadi tapi secara kebetulan je kot. wallahua'lam...