Saturday, February 19, 2011

become smaller?




Ingat nak habaq mai yang aku ni semakin kurus
Tapi itu macam tak akan berlaku
utk jangka masa terdekat ni jew..huwaa~
dpt merasakan saat2 kurus ms bulan disember last year je
sebab time tu keje agak busy
timing makan pun dah lari

sekarang ni bila tengah senang lenang sket kat office
memang pantang orang ajak makan kat pantry
kite pon jommmmmmm~ hahaha
after office hour, bile ade orang ajak lepak makan
kite pon jom lagiiiiiiiiiiiiii~ hahaha
balik rumah, bile mak tanye "tak nak makan sekali?"
aku : "ermmm..bole la jugak"..hahaha..aishhhh!
Kadang2 tak join dinner kat rumah
bile around 10-11pm tu mula la perut meronta2 minta diisi
nak tak nak kena la makan..klu x nanti xbole nak tido
(alasan x munasabah sungguh!! hahaha)
sampai mak kate : "mane la tak gemuk makan tengah2 malam" ngee~

Tapi yang become smaller ni adelah...
MY EYES!!!
ramai dah orang tegur
"dila, nape aku tgk mate ko ni makin kecik je ni?
kelopak mate tu dah x nampak. pipi tu makin bulat n naik"


selain itu,

"cube tengok jari tembam dila..eee..geram!!! hahaha"
arggghhh...bodow..bodow org yg ckp mcm tu..
macam gile sex okay...jijikksss!! takot I..hahahaha
Dekat office tu si Ain gonjeng dh hilang dh panggilan name
'Cik Dila'
sekarang dengan slumber je panggil aku gemuk
Ain : "Gemuk....jom la teman kan aku makan"
biadap betul ni!! pffftftfttftftft!! hahaha


Latest pic : was captured on last weekend
ms kenduri kat kampung
Ya ampun..adekah ini kesahihan nya? huwaaa~
muka je ni...berat badan still maintain kot
(saje nak sedapkan hati) agagaga~

Tadi baru dapat comment drpd Lily
kat facebook pasal satu gamba ni.
"dyla, perot awk comel! hehehehe!"
alaaaa...perot flat je la tuh.
mane ade perot. tade..tade..huwaaa~ hahahaha




p/s : teringat masa form 4 dulu. masa kat class tuition add math ade cikgu chinese ni Miss Tay name die, tiba2 speaking mandarin dengan aku. aku pun macam tercengang2 je time tu dgr die speaking chong cheng chong cheng.hahaha. Aku pon cakap kat die "sorry miss, i'm not chinese". Miss Tay : "ohh..sorry2..i thought u were chinese" ngee~ (celah mane ntah aku ni mcm chinese. hadoiii~ zaman dulu2 belum alim pakai tudung lagi mcm skrg ni..alim ke skrg? hohohoho.. buwekkkss~~ :D). Kesimpulannya mata ni mmg sepet yehh..bukan sebab dah gemuk or debab tau. No no no no....(tetap tak nak ngaku..hahaha) :D Apepun syukurlah sebab dikurniakan tubuh badan yang sehat walaupun chubby sket jew. *menanges* hakhakhak. Let's exercise!!