Thursday, February 3, 2011

Holiday - Updated!



Sepanjang berada di kawasan pantai timur, angin n ombak sangat kuat oh! Kalau nak mandi laut memang sangat bahaya. Mak kate kite mandi kat pool je la. lagi selamat. ekekeke :D Boleh la dikatakan 60% hujan along the journey. Sian ayah drive sesorang. Aku sedap2 je tido kat belakang. Nak offer gilir2 drive tapi ayah tak mau. Katenye die lagi suke drive sendiri. so kalau aku nak tido pon takde la rasa serba salah sangat. heheh~ :D tapi takpe mak ade sebagai peneman setia ayah. awww~ :D sape2 nak tuntut souvenirs moh buat appointment datim dengan aku. *budget macam ramai peminat je* ngeh3. Apepun syukur sebab selamat pergi n selamat pulang even kat sane diserang selsema n saket tekak yg agak dahsyat sekali. hampir demam oh! ;(




1st Destination

Cherating

bermalam di The Legend Resort
where the legend lives on.....heh~










2nd Destination


Terengganu




Pantai Batu Buruk, Kuala Terengganu




Masjid Kristal
Sangat Cantik!
;)


Muzium Negeri






3rd Destination


Pantai Cahaya Bulan, Kelantan


2 nights at Perdana Resort, PCB





1st pic tu macam stress je tunggu mak abes shopping. agagaga~ :D


Masjid Beijing, Rantau Panjang
nice~~

Rase macam batak sket bile tengok majoriti billboard n nama kedai n premis di Kelantan sume gune tulisan jawi. one of them is TESCO = ta ya sin kap wau. macam kat dalam pic atas ni. heee~






Kat Kelantan pun ade uptown. Best jugak la.
Wakaf Che Yeh namo eh..ngee~

Abang ipar aku tu budget macam artis la
konon2 takmau di snap gamba die~ buwekkss :D







Aku memang ade tabiat selalu nak gedik depan camera. So, engkau orang ade masalah dengan tabiat aku tu? takde kan? so keep your mouth shut! hahahahaha..tetibe :D *ayat macam nak mintak kene penampor.heh~*



Waiting my mum beli kopok lekor.
kite posing dulu!
*kakak ku sayam, sila jangan buat muka jahanam mcm tu len kali*
hahahahaha
(pimple scars berlambak!! arrgggghhhhh)

ok dah
tu je yang rajin nak upload
:D





p/s : harini relax mengedit pic & blog while listening to "Sedetik lebih by Anuar Zain"...repeatedly. Jiwang gile. muahahahaha. bak kate azea "Agaknye aku ni dah tua kot. cam x suke dah dgr lagu2 ala2 clubbing skrg. cam rimas. aku suke dgr lagu2 yg slow..hahahaha". hmmm..same goes to me la. Tapi i x tua, i matang je.agagagaga~ :D