Saturday, March 13, 2010

Saya amat berminat pada Si dia..

Amat admire pada die sejak
di awal kemunculannya
mungkin orang lain dah x minat kat die
Tapi aku masih lagi berminat
selagi aku x berjaya memilikinya~
Oh..nantikan yeh
i will get u soon bebeh! ;)





*yang lame tuh xpenah pon pakai lagi..
so aku dengan baik hati nak wakaf kan kepada Jah.
Jah! maw kah kamu? aku offer 1st n last ni..;D*


p/s: Setiap hujung minggu yang dipenuhi dengan kenduri kawen kawan2. Tapi tak semua dapat memenuhi undangan especially jemputan dari luar kawasan selangor. Yang kat Selangor ni pun tak abes2 kawan yang nak kawen...haiihh~ Apepun nak wish Selamat Pengantin Baru to Aishah & Azlishah. Sorry tak dapat nak attend your wed ceremony in Gemas sebab ade kenduri kawen juge di sini. Semoga kekal ikatan bahagia hingga ke akhir hayat. ;) Lagi satu, application KPLI tahun ni ramai juge yang tak berjaya untuk menduduki mTest. Desas desus mengatakan Kementerian Pelajaran Malaysia nak limit kan kuota pengambilan KPLI sebab ramai graduan maktab yang menganggur. Bagi yang tak berjaya, xpe..bole cube lagi. Anggap itu tiada rezeki & mungkin rezeki anda ade di tempat lain n di masa akan datang. Chaiyokk! ;)