Sunday, February 28, 2010

The Beginning

Sepanjang cuti Maulidur Rasul ni sibuk betul la dengan aktiviti2. Exspecially bile dah mula berjinak2 dengan dunia bisnes ni. Ewah! Aku consider yang It's still new. So aku & partner memerlukan support yang penoh daripada anda. Partner aku adelah Jah. Ye...dia lah ketua kumpulan sejak dari sekolah lagi.wakakaka~ ;D Kalau ade rezeki, tak lame lagi akan wujud nya blog rasmi produk kami & menambahkan lagi seorang partner untuk photography session yawww~ InsyaAllah...;) sapekah gerangan partner photography lagi sorang tuh?? RAHSIA!! hahahaha...poyo betul la. kite tunggu & lihat saje nanti yep! So, permulaan ni kami memulakan dengan kawan2 dulu iaitu dengan membuat paperbag for goodies & bekas telur untuk Majlis Aqiqah anak Ida. Then, kalau mendapat sambutan baik daripada orang ramai, aku anggap itu rezeki permulaan yang baik buat kami. Lepas tuh baru la akan buat strategi promosi yang seterusnya...;) Ayah aku siap menyakat dengan panggil aku mcm ni "Usahawan kecik meh sini makan dulu" sebab bile orang suh makan aku asyik ckp "kejap lagi la...banyak keje tak siap lagi ni.." haahahaha..siot je...;D



A day before Majlis Aqiqah
pink+purple theme~



bakul tuh untuk isi bekas telur. very nice~~
Jah siap cari kat SSF Sri Damansara lagik..
price die so reasonable.;)






The goody bags! ;)
*sape maw tempah??hehe.len pattern plak lepas ni*



Tuh dia model2 memperagakan bekas telur..kui3..;D
comel kan?? kan?? credit to Jah! ngeee~





Nur Qaleesya Qistina
time ni suda mengamuk sebab panas
bile nak tido asek kene gomol je..hehe~ ;D



p/s: wait for the new blogshop....wink2 ;)