Wednesday, November 11, 2009

Penawar Jiwa Kosong

Haiiiihhhhh...tak tahu ape perasaan aku rase ketika ni. Pagi tadi lepas kuar je dari bilik exam, rase macam nak jerit. Masa jawab tuh rase macam nak je aku bersuara kat orang sebelah "wei, ko tahu tak nak buat mcamne soalan ni?" hahahaha~ Tak ape lah...sekarang ni aku bertawakal je. Dah usehe setakat yang mampu, selebihnya aku berdoa & berserah kepadaNYA. Pagi2 tadi dah dapat mesej2 terharu daripada Daus, Diana n Zul. Terima Kasih buah hati. ;) Tak lupe juge pada 'orang itu' ;D. Paling touching mesej dari Daus ah..ngee~ Paling garang mesej Zul yang bebunyi begini "Dila, gud luck taw. Buat elok2. Tak leh jawab aku luku pala hang nanti.hahaha". Kuang Hajaq! hahaha. Mentang2 la dah jadi lecturer, suke suki je nak tunjukkan kuasa Vito. ;D *Tak bole nak borak lame2 sbb Encik Zul ni pun maw jaga exam gak pagi ni* Kalau aku stress aku suke shopping tapi duwet tengah tade. Kalau nak shopping tak bole, aku suke makan. Tapi nanti gemuk! *Tapi makan jugak tadi.hehehe.Makan dengan kuantiti yang sikit je yeh tadi ;D* Tadi nyaris2 nak pergi tengok movie yang berbentuk genre comedy dengan Adzimah. Gelak2 banyak sangat lagi la bertambah gemuk nanti PIPI ni.hahaha~ *Ingat nak tgk cite pisau cukur tadi.eee..tak bole2. Dah janji nak tgk dgn girlfriend2 ku. Nanti dorang mengamuk kalau tgk dulu.huhu* Tapi tadi masing2 dah penat & mengantuk, so kami mengambil keputusan untuk balik je berehat di rumah. Semua benda macam tak jadi nak buat, so aku me'release'kan perasaan aku ni dengan membebel kat sini.

Tadi tengah belek2 gambar yang ade kat laptop ni, rase macam nak bercerita & upload gambar yang ade. Start last Monday (9/11/09) aku start cuti selama seminggu untuk buat preparation nak jawab exam harini plus nak berehat sampai la parents nak berangkat ke Tanah Suci Ahad ni (15/11/09). Tak sangka pejam celik dah semakin hampir waktu itu. On last Monday (9/11/09) hari tuh, sempat la singgah Unit Zakat sekejap sebab nak buat surprise birthday celebration untuk Kak Parid. Birthday die 10/11/09. Tapi kami meraikan beliau awal sebab hari Isnin tuh merupakan hari terakhir beliau berkhidmat di Unit Zakat. Apepun 'Happy Birthday in ADVANCE kak Parid! '. Semoga beliau Panjang Umur, Dianugerahkan sihat tubuh badan & Dimurahkan Rezeki hendaknya. Amin~ ;)

Kek dah rosak. Aku yang buat. hahaha~
Tapi ape yang pasti, sume kate sedap..;)


Mase ni Kak Parid macam nak nanges je
sbb die tak sangka ade buat birtday celebration
untuk die di saat2 terakhir die di Unit Zakat
*pandai2 je aku ni buat assumption. tapi mmg betul wei die terharu.hehehe*
(Adzimah ni jadi orang kuat wei untuk majlis ni. bole tak aku cakap mcm tuh? kui3)


Mari sumbat kek kat mulut die! ;D



Memories





p/s: Kitorang ajak Ustaz bergambar kenangan sekali. Ustaz layan kan aje...zassss~. Pastuh bole pulak ade adegan surprise tak jadi. Bile bunyi pintu pagar opis ditarik, ingat kan Kak Parid yang masuk opis. Sekali yang masuk Encek EO. hek elleeehhh...bikin suspended je. Ade yang dah nyorok kan diri kat bawah meja. Lagi sorang tuh kelam kabut dah siap lari masuk dalam bilik Ustaz. Yang lagi sorang siap dah tido 'ngorok' *sebab tunggu orang yang nak di surprisekan tuh lambat sangat nak masuk opis*, terus terjaga dari tido n blur2 nak sembunyi kan diri. wakakakaka~ Lawak betul la dorang ni. Saket perut & lenguh mulut gelak banyak2. Tapi akhirnya surprise ni menjadi ye~ walaupun mulot Encek EO ni terlepas plak cakap dekat staff HEP tuh depan Kak Parid mcm ni "Eh....nanti tenghari datang la opis, ade makan2 untuk kak Parid". Padahal Kak Parid ni tak tahu pape pun. Die macam blur2 je. Memang nak kene stapler mulut Encek EO ni.hahahaha~ SPORTING la dorang ni.BEST! ;)