Monday, November 30, 2009

Cerita ni super double triple 18SG!!




Haaaaaa....semalam pegi tengok movie kat Alamanda. Rasa kiciwa lagi tak dapat nak tengok Twilight : New Moon. Tiket sume sold out! Pastuh saje2 la konon nak support filem Melayu mengajak 'orang itu' tengok Senario The Movie: Episod 2. Memang kene gelak je aku ni. Cisss! Sokong filem Melayu ni weiiii...xmoh plak! ;D Last2 tengok cite Ninja Assasin. Cite ni aku cakap memang Gile bapak double triple GANAS ahhh..hahaha~ Kalau curik ayat Diha, cite ni ganas die 'Fullabapak!!'..;D Cite die belah2, korek2 perut & potong2 anggota badan serta darah memercik setiap saat je.huhu. Aku rase berpuluh2 beg darah director suh letak dalam baju ninja tuh kasi nampak darah kuar merembes2.kui3. Tapi ape pun BEST jugak la cite ni. Sebab 'nama saya Rain' berlakon dalam cite ni. Comel2..ngeee~ ;)

Tapi sebelum tuh pegi beriadah & makan2 di Taman Pertanian Warisan. Penat la jalan kaki naik turun bukit sbb sebelum ni pegi round2 dalam tuh dengan buggy ride. Ni kene jalan kaki plak.mengada tak? biar la aku nak sayang lemak aku.hahaha~ Pastuh niat di hati maw g cycling kat Taman Botanic. Tapi rasa penat plak dah kua kan peluh sebelum tuh.*statement ni poyo la ;D* Before pegi, aku siap text Diha tanye operation hour & rate cycling sume brape. Diha sempat jugak cakap "Nak g dengan pak we le tew...." diam lah Diha! hahaha~ ;D Sila lah tatap gambar si Bulat kat bawah ni..Ishhh...bulat betul la! ;D Dah itu je! That's it! Enaugh! nak bekpes jemput2 pisang bibik buat. nyum2. *bak kate Acu, bibik sebulan duk rumah ko makin gemuk la sbb makan ade orang jage. Mak ko balik terkejot tengok ko hidung n mata tenggelam dihimpit pipi tembam.hahaha.siot betol la* ngeeeee~ ;D




Si bulat 1



Si Bulat 2



Si Bulat 3


Si Bulat selebihnye simpan dulu.kui3

End~