Sunday, November 1, 2009

I Love live Performance!




Baru je lepas call Cik Kema a.k.a Cik Shtinky ni, tanya die khabar pasal Concert All American Rejects yang berlangsung tadi (31/10/09) di Stadium Bukit Jalil. Die baru balik dari nonton concert la tuh & on the way nak pegi mapley nak tengok bola. Malam ni Bolton vs Chelsea. Chelsea maniac taw minah ni! Sepatot nye aku berada bersama beliau mlm ni. Sebab die kate tiket Concert itu adelah sebagai hadiah harijadi. Die menang contest kat Hitz.fm untuk 6 tickets!! Nak pegi!! Huwaaaa~ *Lame betul tak bersosial bersama Cik Shtinky ni. Last hang out sampai malam2 bile celebrate new year 2008. Dah tua2 ni rase nikmat nak lepak kat rumah tuh lagi banyak la.huhu* Tapi aku terpaksa korban sume itu demi keluarga tercinta. Poyo tak? huhu~ *Bak kate zimah: Pa waw Pa waw = Pupu? wakakakaka. Saje nak cari kesalahan zimah. Cepat die betulkan. "salah ah. Pa waw ya waw. Waw untuk 'O'. Aku mmg hayun ko kang dyla. ngok tol.hahahaha~ " haaaaa...dah malu dengan aku la tuh.kui3 ;D* Yela...komitmen aku diperlukan bersame family sebab 15hb November ni parents aku dah nak berangkat ke Tanah Suci. *Tarikh di postpone lagi ye* Tak pe2...Cik Kema kate nanti die sanggup meredah jem dari Ampang nak turun Shah Alam nak meet up ex-MGS plus nak blanje makang! ;D

p/s: Sape2 yang nak buat loan, sile la serbu Cik Kema kat Bank Rakyat. Aku kasik promote ni.hehehe~ ;D Lagi satu, ade sesape tak nak ajak tengok live performance lagi? suke la~ Teringat mase nonton teater musical PGL dulu. SUPERB! ;)