Friday, November 6, 2009

Janji telah dituntut

Pagi tadi dapat call daripada awin "wei dekat PTAR tuh bole print tak? Nak print assignment ni." *minggu ni die ni cuti keje selama seminggu untuk study. Tgh final exam la katekan* Aku: "Tak sure la.huhu. Eh, tengahari ni ko nak g lunch mane2 tak?" *cafe kat menara tengah tutup ni, merata2 aku cari makanan.hahaha~* Awin:"Haaa....ko try tanye along. Die kan nak belanja ko Johnny's. Ajak r die.hehe" Aku:"ha'ah la...bijak sungguh idea tu.haha" *siot je Awin ni.* Aku terus je text along untuk menyampaikan khabar 'baik' ni untuk die.hehe. "Lunch di Johnny's Jom! ;D". Kebetulan die nak g jumpe lecturer kat FSKM sempena conference next week. Tak lame lepas tuh along pon call. Tak sempat die nak cakap pape aku terus cakap "Aku tak teringat langsung long pasal Johnny's tuh. Awin yang mempengaruhi aku suh ajak ko makan kat Johnny's.huhu" Along: "haha. Siot betul.sudah la. Jangan la korang nak berlakon lagi. Nanti Along dah abes jumpe lecturer, along call n amek ko kat opis".. YES!! Johnny's....here i come...;) Hari tuh ade buat deal dengan along nak makan kat Johnny's sebagai upah photographer mase die konvo. Padahal aku xdela menjalankan tugas aku sepenuhnya pun sebab alih2 hubby die yang jadi photographer pastuh aku pulak yang sibuk dok posing2.hahahaha~


Aku rase macam kurus la kat dlm gamba ni.wakakaka~ ;D


STEP 1

STEP 2

STEP 3






Balik opis tuh..saje la gedik2 tanye jee "Jee, muke aku bulat tak?". Jee pun jawab dengan jujur tanpa mengambil kira menjaga perasaan aku "bulat!". Konon2 aku nak snap pikcer buat muke tak nak nampak bulat. Gambar kat bawah ni la hasilnye. Aku tanye lagi "Nampak pipi aku kurus tak jee?" Jee: "Takde maknenye dila. Same je pipi ko tu.hahaha". Nyampah! ;D

kurus tak pipi? nguahahaha~


p/s: Hari ni ade cicak gergasi color putih masuk opis. Luar biasa betul size die. Ala2 mcam mengkarung gitu. Encik EO menghalau cicak itu dengan penyapu dengan menghala ke arah kitorang. Aku, Jee & Ustaz kelam kabut lari selamat kan diri. Paling tak tahan ustaz tuh aku tak sangka geli dengan cicak besor tuh rupenye.hahahaha~ kelakaw2 aksi tadi. ;D