Monday, September 28, 2009

I have a serious case of Monday


Sekian lame cuti raya selama seminggu,
rasa malas sekali nak memulakan hari Isnin.
Mood raya still menebal lagi dalam diri ni.huhu.
Harini jugak aku dah start puasa sunat 6
Sekali la dengan puasa ganti..;)
Mak balik keje tadi, die mengadu rase letih sangat
Mebi badan tuh rase terkejut lagi
sbb dah seminggu beraya, makan pun macam2
Tapi berlainan pulak dengan aku
harini aku rasa biasa je..Tak rasa mcm puasa
Cergas je berjalan ke hulu ke hilir.hehe

Alhamdulillah la..
Tuhan memudahkan ibadah puasa sunat aku..;)
Kalau diizinkan, nak puasa 6 direct trus
Tapi kalau ditakdirkan bulan aku jatuh ke riba dalam masa terdekat ni,
Tak dapek la nolong jep..Kene la stop dulu puasa sunat ni
Tunggu bulan naik ke langit balik..hahaha
ape la yg aku merepek ni..;D

Esok...Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday blues jugak ke?
hahahaha~ ;D

Ok..nak amek mood untuk tido ni..
daaaa~