Sunday, August 2, 2009

Kenduri Kendarat

First of all aku nak wish jutaan tahniah kepada pasangan mempelai ini.

Nur Aqilah Baharin & Ario Patikan Nasution

Dikala menaip cerita ini aku sedang menyiapkan keje opis. nguahahaha~ Harini ade Majlis Perkahwinan Aqilah sahabat sekolah rendah ku. Jodoh nye bertemu sama dgn org Indonesia kok. Mereke ketemu semasa sama2 belajar di USM dulu dimana Ario student exchange from Indonesia. Majlis resepsi berlangsung di Hotel Grand BlueWave, Shah Alam. Memang cantek2 wei kaum kerabat Indonesia ni especially kebaya laba-laba nye. Jeles ai! Tepat jam 12.45 pm ketibaan pasangan pengantin ke dewan. So, sila menatap gambar2 yg ade kat bawah ni.

Jumpe balek kawan2 sekolah rendah. Sume dah kawen..huwaaa~

Slide show for the akad nikah. Sangat sweet..;)

saje je gedik2 nak letak pikcer ni.nguahahaha~ ;D

Majlis selesai dalam kol 3 lebey. Actually aku ade lg satu wedding kene attend iaitu anak kawan mak aku. Kire kenal n bkawan la dgn die. Tapi memandangkan dah lewat, so aku tak pegi la. Cukopla parents n kakak aku yg g sebagai wakil.huhu~ Lepas aje selesai majlis kawen kat Blue Wave, si Jah ni gedik2 ajak g Ikano sbb nak tuka size kasot crocs anak buah die. Sambil tuh bole jalan2 di Weekend Flea Market di The Curve. Mmg suke ah g situ. Macam2 ade. Aku sempat la rembat sepit nak pakai kat selendang.comel2 belaka.huhu. Sambil berjalan sambil bergambar. Itu yg penting.nguahahaha~ ;D Mase makan kat Blue Wave tadi aku rase mcm tak kenyang je. Nak mintak tambah waiter tuh g angkat plak pinggan aku.sengal ayam tol! hahaha. Tapi tak pe la.control2 kat majlis2 mcm ni.haha. Siap aku bgtaw Jah.."nanti kite makan lagi taw" wakakaka.Perut ape ntah ni. ;D