Saturday, August 1, 2009

Azira's Engagement

Pagi ni i have to attend Azira's engagemnet ceremony dimana beliau telah melantik aku secara rasminya untuk majlis pertunangan nya. *ingat eh zira janji yg telah terpateri..nando's.wakakaka* . Sebulan awal taw die dah booking aku.huhu. Aku datang awal sekali harung dengan suhaila dimane kakak die adelah mak andam pada hari tersebut. Selalu nye datang dgn Jah, tapi kebetulan hari tuh rumah die buat kenduri doa selamat plak. So die datang ke majlis Azira agak lewat. Su Janji kol 10 pagi maw angkut aku. Sekali dah terpacul kat depan rumah aku tepat jam 10 aku tak siap lagik. Su pun call "aku suda berada di depan rumah ko ni". Aku pun jawab "alaaa...jap2..aku tgh pakai tudung.sat naaaaa..heee". Masuk2 je kete, kakak su bilang "Ko kenapa lambat dik? Bangun lambat la tuh." aku pun mengiya kan aje. Padahal.....jeng3. Tamau la ckp.hahaha. ;D Okey! kami pun meneruskan destinasi ke rumah azira. Tepat jam 10.15 kami pun tiba dan terus menjalankan aktiviti me make-up dan berphotoshoot. Azira duk make-up kt bilik, aku n su duk posing kat mini pelamin azira. Sabo aje la.hahaha~ ;D So disini ade aku selit2 kan gambar2 yg tak berapa nak mantap dari aku. Kene byk belajar lagi ni... Ingat nak letak byk lg. Tapi mcm semak plak nant. Tunggu la aku wat free lance and ade flickr. wawawawa~ ;D

Suhaila Genit! ;)

Photographer yg tak bertauliah.hihi. malas nak pakai baju kurung bg memudahkan pergerakan professional bertugas. *poyo!* ;D

Saingan aku.hahaha~

Lauk die sedap weiii..nyum.nyum. ;D

mak andam terlampau..wakakaka~ ;D

Jah..si pembuli kanak2. ;D

Dalam pukul 2.30 tuh aku dah sampai rumah. Sampai2 je terus je landing kat katil. Setengah jam berikutnya mak kejut bangun suh siap2 nak balik kampung ade kenduri doa selamat. Huwaaa..nak tido lagi! Macam malas je nak ikot. Tapi daripada nanti suara mak memecah ruang rumah ku, aku pun segera menyiap kan diri. Selesai kenduri, sampai rumah kol 1130 pm. Esok ade kenduri kawen. Ade 2 jemputan lagik. pengsan la aku gini. ;D