Sunday, July 17, 2011

Harimau Malaya





Aku ni takde la die hard fan sangat kalau tengok bola. tapi still boleh layan especially bila tengok game yang melibatkan Harimau Malaya neh..auummmmm!

Dari dulu kalau semua orang support Manchester United, aku sorang je yang suke Liverpool. sebab dah ramai yang suke sangat MU, so aku pon support Liverpool. konon2 nak lain dari yang lain. hahahaha. bole macamtu? :D Tapi memang suke Liverpool pon sebab dulu ade Michael Owen. miahahahaha.

Tapi tahun ni aku rase paling banyak la aku layan tengok football match start with Arsenal FC vs Msia on 13th July, Liverpool FC on 16th July (tadi tengok memang terkinja2 depan tv mase maghrib. masyaAllah. ape nak jadi dyla. tapi takpe i dalam keadaan "P" ngeh3...so layan je maghrib2 pon :D) and soon Harimau Malaya akan beraksi dengan Chelsea FC on 21st July. The 2nd round first leg will be at Stadium Jalan Besar Kallang on 23rd July while the 2nd leg will be at Stadium Nasional Bukit Jalil on 28th July. Nak pegi yang 28hb tu....tapi esoknya keje. Nak mintak MC kat doctor boleh tak? miahahahaha :D



p/s : Walaupon tadi Liverpool vs Msia 6-3, yang 3 goal tu lagi bermakna. Malaysian footballers are making a comeback. They are finally worth watching again. Proud to be Malaysian. Welcome back tigers! :) *tetiba semangat kesukanan gitu!*