Friday, January 29, 2010

Program diet vs Makan

Nak diet...tapi ade je yang mengganggu semangat aku nak memulakan program diet ni. Ade jamuan la...kawan ajak gi makan la...haisshhh..*alasan..alasan..kui3* Baru2 ni baru je timbang berat badan..45kg yoww...mahu maintain kan berat itu. nakmo la naik2 lagi...ishhh3..Tapi cik zimah bilang aku tak la gemuk..nak sedap kan hati aku kah? ngeee~ Sian zimah, asek tergendala je program diet & puasa ganti die disebabkan pengaruh makan daripada aku.kui3. ;D maw kecikkan drumstick, lengan & perut la..;D Ade sesape yg bole bg suggestion yg bernas tak untuk mencapai impian aku ni???huhu. Bak kate Encik EO kat opis ni statement pertama: "haiihhhh...Dila..saye tgk awak ni makan tak henti2 dari tadi". statement kedua: "Wuiiihhh....dila ni lepas makan nasi lemak makan roti pulak. Badan je kecik, tp kuat makan." Penjelasan statement pertama:Bukan makan tak henti. Tapi benti sementara daripada buat keje,makan jap. Pastuh sambung balik buat keje. Makan kuih je pon. hehehe~ Penjelasan statement kedua: Makan nasi lemak tuh kongsi dengan Zimah ehhhhh...roti pun makan sekeping je eh...*menjawab2!...amboi....bese die tuh!.ngeee~ ;D* Kat bawah ni la aktiviti makan yang dijalankan yang sempat di capture..huuu~